Ar jums būna taip, kad atrodo, jog mokate dirbti su Facebook, bet pelno iš to negaunate?
Galbūt jūs dar tik planuojate kurti pirmąją Facebook reklaminę kampaniją, o gal nuolat eksperimentuojate, bet susiduriate su problemomis:
- nesiseka parengti sėkmingą Facebook reklamą, kuri pritrauktų didelį srautą lankytojų į jūsų svetainę, generuotų gausų būrį el. pašto prenumeratorių ar atneštų pardavimus;
- neišnaudojate Facebook efektyvumo, pavyzdžiui, nenaudojate Facebook Pixel, nekuriate Custom ar Lookalike auditorijų, pasirenkate atsitiktinį reklamos tikslą, nekuriate remarketingo reklamų;
- nežinote, kaip suprasti reklamos rezultatus, ar reklama tinkamai vykdoma ar „pro šalį“;
- nesate tikri tuo, ką darote ir nuolat tikitės, kad „gal pasiseks“.
Nesvarbu, ar jūs perkate reklamą savo verslui ar klientui, gali būti, kad pagrindinių žinių trūkumas kenkia efektyviam darbui su Facebook…
Svarbu įsisavinti aiškų ir nuoseklų būdą, KAIP dirbti su Facebook reklama
Gera žinia ta, kad Facebook reklama yra efektyvi ir tikrai veikia – ji pritraukia daug lankytojų į svetainę, el. laiškų prenumeratorių ir pirkėjų. Tereikia žinoti, KAIP dirbti su Facebook sistema. Žinojimas išlaisvins jus nuo baimės, nerimo ir nusivylimo.
Įgiję PAGRINDUS, jūs:
- nustosite kurti reklamą su mintimi „gal pasiseks“, bet kursite ją turėdami aiškų planą ir strategiją, kuri padėtų sukurti ją geriausią ir pasiekti norimų rezultatų;
- jausitės saugesni, nes mokėsite pratestuoti reklamą neprarandant didelių lėšų;
- leisite reklamos biudžeto lėšas tik geroms reklamoms, kurios veikia jūsų klientus, nes žinosite, kur ir kokius duomenis reikia sekti ir kaip juos suprasti;
- naudosite Facebook kaip reklamos kanalą be jokio streso, nerimo ir spėliojimo – viskas bus pagrįsta planu, žiniomis ir matavimu;
- sužavėsite savo klientus (jei jiems perkate reklamą) pristatydami profesionalią ataskaitą ir parodydami, ko siekėte bei kaip jums pasisekė.
Pasaulyje daugybė verslų sėkmingai naudoja Facebook verslo auginimui. Bet jiems ne šiaip sekasi. Jie žino, KĄ ir KODĖL daro. O ar jūs žinote?
Kodėl turėtumėte pasitikėti manimi, norėdami išmokti dirbti su Facebook reklama?
Facebook yra vienas didžiausių skaitmeninės reklamos kanalų, atnešančių pastebimus rezultatus ir padedančių auginti jūsų verslą.
Aš esu Gitana.
Nuo 2014 m. pradėjau kurti tinklaraštį mamoms, kurio pagrindinis augimo kanalas buvo būtent Facebook. Aš neturėjau lėšų investuoti į tradicinę reklamą (tokią kaip TV, radijas, laikraščiai) ar užsakyti reklaminius skydelius populiariausiose tėvystės svetainėse. Tad man beliko tik Facebook. Diena iš dienos bandžiau įvairias organinių įrašų strategijas. Man sekėsi. Mano tinklaraštis sparčiai augo. Tačiau išleidusi knygą, supratau, kad organiniai įrašai pamažu didina žinomumą, o man reikėjo SPARČIAI DIDINTI PARDAVIMUS. Todėl pradėjau dirbti su Facebook reklama. Aš, tikriausiai kaip ir jūs šiuo metu, turėjau tikslą – su mažiausiomis sąnaudomis pasiekti geriausių rezultatų. Aš bandžiau įvairias strategijas ir įgyvendinau įvarius planus, kol atradau, kas veikia, o kas ne. Kas veikia, bet brangiai kainuoja, o kas kainuoja pigiai, bet neatneša pelno.
Pamažu pradėjau dalytis šia informacija su draugais, tačiau supratau, kad neužtenka pasakyti porą sakinių. Žmones reikia mokyti nuosekliai. Reikia žingsnis po žingsnio paaiškinti, kaip viskas veikia, kad jie galėtų tai perprasti. Todėl pradėjau rašyti tinklaraštį „Verslo sparnai“. Jo tikslas – padėti smulkiems verslininkams sukurti ir užauginti savo veiklą.
Tačiau, pasirodo, ir to negana 🙂 Žmonės, kurie skaito tinklaraštį, rašo man ir prašo, kad aš sukurčiau jiems reklamas ir administruočiau jų puslapius. Nes jie bijo pridaryti klaidų, bijo paleisti vėjais savo pinigus. Tačiau aš neturiu tiek laiko ir pajėgumo…
Štai kodėl aš sukūriau „Facebook reklamos pagrindų“ mokymų kursą –
- tokį, kuriame žingsnis po žingsnio parodau, KAIP dirbti su Facebook.
- Tokį, kurį peržiūrėjus, jūs įgysite žinių pagrindą ir bendrą supratimą, kaip dirbti su Facebook reklama.
- Tokį, kurį peržiūrėjus, jausitės saugiai ir užtikrintai dirbdami su šia sistema.
- Tokį, kuris leis jums patiems kurti profesionalias Facebook reklamas be jokios pagalbos.
Facebook reklamos mokymų atsiliepimai
Štai ką sako mokymų dalyviai
[fbrev page_name=”Verslo sparnai” page_id=”110971802911836″ page_access_token=”EAAVVPjFKgSEBABQZBcTzzTZCoEao2KQrhCOuBy0mTyZCoT4GuZBWXJqdzkFeKl0CC7KkGZBFYF3LZAKrIkqAo3CZBlR8eFLM20p5oAowbdWNE29TY8zGz090dOhR98KLvHbF8ZAZCZAIbw7O59ExSuj4q6oyBEtaNpww4i6mASujQZCc0efLMSz3cJw” pagination=”10″ text_size=”240″ lazy_load_img=true show_success_api=true open_link=true nofollow_link=true api_ratings_limit=”500″]
Didžiausi MITAI apie Facebook reklamą
Facebook jau miręs, dabar karaliauja Instagram ar Tik Tok.
Kiekvienas socialinis tinklas turi savo auditoriją ir formatą. Instagram ir Tik Tok yra sparčiai augantys socialiniai tinklai, skirti jaunesnio amžiaus žmonėms. Instagram tinka verslui, kuris gali parodyti gražias nuotraukas, o Tik Tok – jaunimui. Tačiau remiantis tiek pasaulinėmis, tiek Lietuvoje atliktomis naujausiomis statistikomis, Facebook yra numeris 1, ir nė velnio jis nemiršta. Galbūt gandus apie Facebook nykimą paleidžia tie, kurie nori populiarinti paslaugas, susijusias su naujaisiais socialiniais tinklais. Būti augančiame tinkle gali sau leisti prekės ženklai, kurie turi biudžeto eksperimentams. O smulkiajam verslui svarbu eiti į rinką, naudojantis pakankamą pirkėjų srautą galinčiomis užtikrinti platformomis.
Facebook nėra toks efektyvus, kaip visi kalba.
Kai kurie žmonės sako, kad pirko reklamą, tačiau rezultatų negavo, todėl padarė išvadą, kad Facebook yra neefektyvus. Taip, tai dažnai nutinka, jei perkate tik vieną reklamą. Norint sėkmingai dirbti su Facebook, reikia atrasti tai, kas veikia jūsų verslui. Kiekvienai auditorijai, kiekvienam produktui reikia atrasti efektyviausią strategiją. Žinoma, reikia žinoti, kaip tą padaryti. Ir vos tik ją atrasite, jūs neabejotinai pamatysite rezultatus.
Facebook neveikia mano verslui.
Jeigu tikitės, kad nupirksite dvi reklamas po 5 eurus ir nuo šiol į jūsų sąskaitą pasipils pelnas, tai tikrai liksite nusivylę. Juk visi būtume milijonieriai, jei tai būtų taip paprasta. Svarbu yra išsikelti realius tikslus ir jų siekti sistemingai. Retas puls pirkti iš jūsų, jei mato pirmą kartą. Todėl Facebook pagalba reikėtų didinti jūsų verslo žinomumą, auginti pasitikėjimą, tuomet parduoti.
Negaliu išmokti dirbti su Facebook. Geriau samdysiu specialistą, kuris administruos mano puslapį.
Samdyti specialistą kainuoja ir pradedančiam ar smulkiam verslui tai gali būti per brangu. Be to, nereikia tikėtis, kad pasamdžius specialistą, jūsų žinomumas padidės akimirksniu, o pelnas augs kaip ant mielių. Juk specialistas tik suformuoja reklamą, tačiau jos išlaidos jums kainuos tiek pat, kiek kainuotų, jei reklamą darytumėte patys. Tik papildomai tenka mokėti specialistui. Mokėti kas mėnesį.
Tuo tarpu, galite skirti savaitę laiko mokymuisi, išmokti viską patys ir taikyti žinias metų metus, tiek šiame versle, tiek kituose. Atminkite, kad jūs patys geriausiai žinote savo verslo auditoriją ir ją jaučiate. Todėl mokėti reklamą suformuoti pačiam yra neabejotinai didesnė nauda.
O jeigu vis tiek nuspręsite, kad jums reikia specialistų pagalbos, tai žinodami, kas ir kaip vyksta Facebook sistemoje, galėsite pasamdyti geriau išmanantį savo darbą žmogų, o ne eilinį pasitaikiusį pigiau dirbantį ir save vadinantį „specialistu“.
3 TIESOS, padedančios auginti verslą su Facebook reklama
Pradėkite su tiek lėšų, kiek turite.
Dauguma žmonių mano, kad reklamai reikalingos didelės investicijos. Tai tiesa, jei norite viešintis televizijoje ar populiarioje radijo stotyje. Facebook reklama nereikalauja didelių investicijų reklamai. Pradėti galite nuo 5–10 eurų per dieną. Ir vykdyti reklamą rekomenduojama dvi–penkias dienas. Jei rezultatų nematysite, ją tiesiog nutrauksite, o jei ji bus pelninga, pratęsite jos rodymo laiką ir/ar biudžetą.
Dauguma žmonių verslą pradėjo nuo nulio. Tik pamažu sukuriamas žinomumas, auginama klientų ir prenumeratorių duomenų bazė. Išnaudokite Facebook žinomumo didinimui, klientų duombazės kūrimui, o tada naudokitės Facebook Lookalike auditorijomis.
O jei galite skirti solidų biudžetą reklamai, tai puiku! Tai reiškia, kad jūs augsite ypač sparčiai. Esmė, kad pradėkite su tuo, ką galite skirti šiandien.
Nuolat stebėkite Facebook reklamą ir testuokite.
Žmonės jaudinasi, kai paskiria savo pinigus reklamai ir šie sudega neatnešę rezultatų. Tai normalu. BĖDA ta, kad dauguma perka reklamą be aiškaus strateginio plano – tiesiog užsako reklamą ir tikisi geriausio rezultato.
Pardavimai augs tik jei jūs reklamuositės turėdami konkretų planą žingsnis po žingsnio. Sekdami to plano, užsakysite reklamą ir stebėsite reikalingus rodiklius. Jie jums pasufleruos, ar jūsų reklama gera, ar ją reikia koreguoti. Atlikę korekcijas, vėl stebėsite. Jūsų streso lygis mažės, kai suprasite, kas veikia jūsų auditorijai veikia, o kas ne. Va tada prasidės pelno medžioklė.
Pasirinkite savo mokytojus.
Dažnai man sako „kam mokėti už Facebook kursus, jei pilna informacijos nemokamai?“ Taip, tikrai internete gausu įvairių žiniasklaidos pranešimų, tinklaraščių ar vaizdo įrašų. Tačiau dažnai jie pasako tik dalį informacijos. Jei jūs turite gerą žinių pagrindą, tuomet iš tokių straipsnių galite pasisemti idėjų, įkvėpimo, žinių pagilinimo. Tačiau niekas neduoda geros informacijos nemokamai. Dažnai tai būna tik maža dalis to, ką jūs privalėtumėte žinoti. Ir jei neturite bendro supratimo, kaip viskas veikia, tai perskaitytas kažkieno rašytas straipsnis gali netgi pakenkti jums, o ne padėti.
Taip pat svarbu atkreipti dėmesį, prieš kiek laiko rašytas straipsnis ar įkeltas vaizdo įrašas. Technologijos labai sparčiai keičiasi, o Facebook kartu su jomis. Jei žiūrite kelių metų senumo įrašus, tai šiandien jie gali būti nebeveikiantys ir neaktualūs.
Kitas variantas, galbūt perkate mokymus, tačiau permokate? Pirkdami kursą būtinai susipažinkite su jo turiniu. Ar medžiaga bus dėstoma nuosekliai ar tai tik apžvalginis kursas? O gal tai kursas, kurio metu bus siūloma pirkti kitą, gilesnį kursą? Tuomet tai pinigų išmetimas ir jūsų laiko gaišimas.
Nesvarbu, kaip jūs mokysitės. Svarbu, kad įgytumėte tų žinių, kurios būtinos, norint dirbti su Facebook reklama.
Nuotoliniai mokymai internetu „Facebook reklamos pagrindai“
Šie mokymai skirti žingsnis po žingsnio išmokti visus procesus, kuriuos būtina žinoti perkant Facebook reklamą.
- Net jei jūs niekada nebandėte pirkti reklamos, bet norite.
- Net jei jūs bijote ją pirkti, nes manote, kad prarasite pinigus.
- Net jei jūs manote, kad Facebook reklama jums neveikia.
- Net jei jūs jau pirkote reklamą, tačiau nesėkmingai.
Atsiliepimai iš mokymų dalyvių:
Kaip vyksta Facebook reklamos mokymai internetu?
Kai tik prisijungsite prie mokymų kurso, gausite prieigą prie vaizdo įrašų, kuriuos galėsite peržiūrėti tokiu tempu, kokiu jums norisi. Galėsite juos žiūrėti namuose, darbe ar atostogų metu. Su kiekviena pamoka įgysite vis naujų žinių ir galėsite praktiškai jas pritaikyti savo veikloje.
Jūs gausite 90 dienų narystę, taigi per tris mėnesius neabejotinai sugebėsite įsisavinti gausią mokymų medžiagą ir pritaikyti praktiškai. O jei norėsite, galėsite pratęsti narystę.
Mokykitės pagal naujausią informaciją
Mokymai, kurie įrašyti prieš metus ar du – šiandien gali būti nieko verti, nes Facebook ypač dažnai keičia mygtukų vietą, papildomų programų kiekį ir pan. Todėl mokantis yra labai svarbu žinoti, jog tą darote pagal naujausias sistemas. Būtent toks yra šių mokymų tikslas – reguliariai juos atnaujinti, kad jūs gautumėte pačias naujausias žinias ir strategijas.
Štai ką jūs išmoksite:
Profesionalus Facebook reklamos užsakymas
Pirmiausia reikia susitvarkyti Facebook nustatymus, tuomet suvokti Facebook reklamų klasifikavimą, susipažinti su galimais Facebook reklamos tikslais, išmokti, kaip pažinti ir sukurti savo verslo auditoriją, kokį biudžetą skirti – visa tai analizuosime mokymų metu. |
|
Pakartotinės Facebook reklamos rinkodaros vykdymas
Kai susipažinsite su Facebook reklamos pagrindais, mokysimės sudėtingesnių dalykų, bet būtent jie yra raktas į sėkmę. Vienas efektyviausių būdų parduoti yra Facebook retargetingas. Kas tai, kaip jį vykdyti – išmoksite mokymų metu. |
|
Facebook reklamos rezultatų analizė ir ataskaitos
Paleidus reklamą, būtina stebėti jos rezultatus ir laiku optimizuoti reklamą, kad ji atneštų geresnius rezultatus. Kaip tai padaryti? Atspėjote 🙂 Išmoksite mokymų metu. |
Pabaigę šį kursą, jūs gebėsite pirkti pelną atnešančias Facebook reklamas, nes
- Kursite tik kokybiškas ir akį traukiančias reklamas, kurios atitinka Facebook reikalavimus, todėl jų parodymų skaičius bus didesnis.
- Mokėsite nustatyti ir parinkti tikslinę auditoriją, todėl reklama pasieks tik potencialius klientus, o ne visus iš eilės – pinigai nebus išleisti veltui.
- Akcijas pasiūlysite ne visiems, o tik tiems, kuriuos reikia paskatinti pirkti (dvejojančius).
- Žinosite, kaip protingai paskirstyti reklamos biudžetą ir apsisaugoti nuo bereikalingų išlaidų.
- Tinkamai grupuosite reklamas, todėl galėsite paprastai ir greitai peržiūrėti bei palyginti jų efektyvumą, atlikti korekcijas ir taip užsitikrinti dar didesnį našumą.
- Kursite profesionalias reklamas taip, kaip kuria agentūros ar samdomi specialistai, tačiau už tai nemokėsite niekam papildomų pinigų.
- Kiekvienas jūsų sumokėtas euro centas Facebook platformoje bus suplanuotas ir išleistas tikslingai.
Klausimai mokymų metu? Pagalba bus pasiekiama visą parą
Mano tikslas yra siekti, kad jūs gebėtumėte įgytas žinias taikyti praktiškai ir iš to uždirbti. Dažnai būna, kad besimokant viskas yra aišku, bet vos tik sėdate patys pirkti reklamą – kyla daugybė klausimų. Įsigiję mokymus, jūs gausite unikalią galimybę bendrauti su lektore, galėsite klausti, o aš asmeniškai jums atsakysiu! Todėl visus tris mėnesius, kol galios jūsų narystė, jūs jausite tikrą pagalbą esant šalia. Kad ir kas nutiktų.
Kai kurie žmonės sako, kad verta šiuos mokymus įsigyti vien dėl galimybės konsultuotis su lektore 🙂
Mokomoji medžiaga
Prisijungę prie kurso gausite pagalbinę edukacinę medžiagą, kurią galėsite atsispausdinti:
El. knygelė „Facebook targetinimas“ padės jums lengvai atrasti savo verslo klientui būdingas savybes ir jas naudoti reklamos pirkime.
Taip pat gausite reklamos projektavimo pratybas, kurios padės jums susigaudyti nustatymų gausoje ir nenukrypti nuo tikslo.
Na, ir dar papildomai dovanosime el. knygelę „Facebook puslapio auditas“, kuri padės įsitikinti, kad jūsų Facebook puslapis sukurtas profesionaliai.
Mokymai „Facebook reklamos pagrindai“ kainuoja tik 60 eurų!
Tai yra gerokai pigiau, nei rinkos kaina. Mokymai, kurie vyksta gyvai, kainuoja brangiau….
Plius JŪS SUTAUPOTE, NES:
- mokymai vyksta nuotoliniu būdu, todėl jūs sutaupysite kelionės į bet kuriuos kitus mokymus gyvai išlaidas.
- Jums nereikia gaišti laiko kelyje vykstant į gyvus susitikimus, šį laiką galite skirti mokymuisi arba poilsiui.
- Jūs būsite tikri, kad viską išgirsite, nes mokymus galėsite perklausyti tiek kartų, kiek norėsite.
- Galėsite mokymų vaizdo įrašus atsukti atgal, o jei lektorė kalbės žinoma tema, galėsite tiesiog persukti video ir nenuobodžiauti klausant.
- Jūs nieko nepamiršite, o jei taip nutiks, tai galėsite dar kartą peržiūrėti mokymus.
- Galėsite klausti lektorės asmeniškai, kai kils klausimai, ir nebus rizikos, kad jei nepaklausėte mokymų metu, tai ir negausite atsakymų.
- Galėsite viską bandyti atlikti praktiškai lygiagrečiai su lektore. Atėję į gyvus mokymus jūs esate stebėtojai, o grįžus namo daug ką pamirštate… Tuo tarpu mokydamiesi nuotoliniu būdu, jūs galėsite žinias taikyti tuoj pat.
- Jei sirgsite ar blogai jausitės, galėsite mokytis tuomet, kai jausitės tam pasiruošę.
Nuotoliniai mokymai internetu „Facebook reklamos pagrindai“ jums kainuos TIK 69 60 eurų!
NORIU IŠMOKTI KURTI FACEBOOK REKLAMĄ
Ši investicija jums atsipirks paleidus pirmąsias profesionalias Facebook reklamas. Investuokite tam, kad pasiklotumėte tvirtus PAGRINDUS. Pradėkite mokytis ŠIANDIEN, praktikuokitės pamažu ir nė nepajusite, kaip įgysite tvirtas žinias bei strategiją, kaip užkariauti Facebook auditoriją.
Pinigų grąžinimo garantija
Nesate tikri, ar šie mokymai jums? Tiesiog išbandykite! Jeigu per 24 val. po pirkimo nuspręsite, kad mokymai jums netinka, tiesiog parašykite man laišką ir aš jums grąžinsiu jūsų pinigus. Mano tikslas yra jus išmokyti, suteikti jums žinių ir noriu, kad jaustumėtės jas įgyję.
Dažniausi klausimai apie Facebook reklamos mokymus
Ar šie kursai man tinka, jeigu niekada nesu pirkęs Facebook reklamos?
Šio kurso metu lektorė žingsnis po žingsnio parodys visus veiksmus, reikalingus sukurti reklamą. Jeigu jūs dar niekada nesate pirkę reklamos, po šio kurso gebėsite tą padaryti.
Aš turiu patirties su Facebook reklama. Ar sužinosiu ką nors naujo?
Šio kurso metu lektorė ne tik parodys pagrindinius žingsnius, reikalingus sukurti reklamą, bet ir parodys sudėtingus dalykus, tokius kaip Facebook Pixel, Custom, Lookalike auditorijos, retargetingas. Jei su šiais dalykais jau dirbate, tuomet šis kursas gali būti jums per lengvas. Jei dar neteko išbandyti, tikrai rekomenduojame, nes būtent retargetingas atneša didžiąją dalį pelno.
Kiek laiko vyksta kursai?
Šie mokymai vyksta nuotoliniu būdu, t. y. prisiregistravę jūs gaunate prieigą prie mokymų įrašų ir juos peržiūrite kai tik jums patogu. Turėsite galimybę video stabdyti, atsukti ar persukti ir taip sukurti individualų mokymosi tempą. Jūs gausite prieigą prie šių mokymų metams laiko. Po metų laiko galėsite atnaujinti narystę, jei norėsite ir toliau mokytis naujausių dalykų.
Kiek laiko užima mokymasis?
Šį kursą sudaro daugiau nei 20 video pamokų, o bendra mokymosi trukmė yra 4 valandos. Tačiau sudėtinga visą informaciją peržiūrėti vienu kartu. Todėl atidus mokymasis trunka nuo 2 iki 4 savaičių. Vėliau žinias pritaikote praktikoje ir iškilus klausimams vėl sugrįžtate pakartotinai peržiūrėti sudėtingesnes mokymų vietas.
Ar pateikta medžiaga yra naujausia?
Kursas yra atnaujinamas mažiausiai du kartus per metus. Medžiaga, pagal kurią jūs mokysitės, yra atnaujinta 2021 m. birželio mėn. Taigi taip, jūs mokysitės pagal naujausią medžiagą.
Spauskite čia ir pradėkite mokytis šiandien vos už 69 60 eurų