Dažnai verslai sekdami socialinių tinklų tendencijas tiesiog susikuria Instagram paskyrą vien tam, kad ją turėtų. Tiesa tokia, kad verslo paskyra neatneša jokios naudos, jeigu į ją nededama pastangų. O geriausi rezultatai pasiekiami tada, kuomet suburiama didelė gerbėjų bendruomenė. Tad kaip gi auginti paskyros sekėjų skaičių? Dalinamės 10 patarimų, kaip tai padaryti.
1. Asmeninis dėmesys savo tikslinei auditorijai
Naudodamiesi aktualiomis grotažymėmis, kitais populiariais konkurenciniais profiliais atraskite savo tikslinius vartotojus ir bandykite užmegzti kontaktą – pamėkite asmenines jų nuotraukas, po kai kuriomis nuotraukomis, pavyzdžiui, susijusiomis su jūsų veiklos sritimi, palikite komentarus (jokiu būdu ne masiškai!) Kai kurie verslai taip pat pradeda sekti savo tikslinių vartotojų paskyras – tai irgi yra gerai, jeigu vėliau, sulaukus atsako iš vartotojų profiliai po paros nėra atsekami. Svarbu, kad viskas būtų daroma ne automatizuotai, o iš tikrųjų atsirenkant tikslinę auditoriją.
2. Teisingi raktažodžiai
Vienas Instagram įrašas (post) gali turėti iki 30 raktažodžių. Specialistai viename įraše rekomenduoja naudoti 5-7 itin populiarius raktažodžius (populiarumą galite patikrinti įvedę raktažodį į tags search skiltį). Venkite raktažodžių, kurie turi ypač daug turinio, pavyzdžiui daugiau nei 500 000 priskirtų Instagram post‘ų, nes jūsų žinutė tokiame sraute tiesiog paskęs. Kartu su šiais raktažodžiais pasirinkite 5-7 pakankamai populiarius raktažodžius (nuo 10 000 iki 100 000 susietų postų), kurie būtų labiau susiję su jūsų nuotrauka. Kiti 3-5 raktažodžiai turėtų būti gana nišiniai (mažiau nei 10 000 postų, susietų su jais), visiškai tiksliai atspindintys jūsų verslą ar tikslinę auditoriją. Galiausiai, įtraukite 1-3 su jūsų prekės ženklu ar specialia kampanija susijusius raktažodžius.
3. Klausimai Instagram žinutėse
Sekėjų armiją augina gerbėjų įsitraukimas jūsų Instagram paskyroje, tad visur, kur yra tinkamas kontekstas, stenkitės įtraukti savo sekėjus. Pavyzdžiui, įrašus užbaikite klausimais, prašykite sekėjus pasidalinti savo nuomone, kvieskite diskutuoti.
4. Supažindinimas su jūsų verslo žmonėmis
Verta parodyti, jog už verslo yra žmonės, nes įrodyta, kad nuotraukos su žmonėmis sulaukia kur kas daugiau vartotojų įsitraukimo. Taip pat vartotojai, kurie nuotraukose ar Instagram istorijose mato žmones, ima labiau save tapatinti su prekės ženklu.
5. Tinkamas žinučių skelbimo laikas
Jeigu turite laiko ir išteklių, tiek Instagram istorijas, tiek paprastas nuotraukas kelkite kaip galima dažniau. Tačiau jeigu tokios galimybės nėra ir kol kas neturite duomenų apie jūsų paskyrai tinkamiausius žinučių skelbimo laikus, nuotraukų publikavimui rinkitės trečiadienio ir sekmadienio dienas. Trečiadieniais buvo išmatuotas didžiausias vartotojų įsitraukimas, o sekmadieniais į Instagram įkeliama mažiausiai nuotraukų. Valanda vėlgi priklauso nuo jūsų tikslinės auditorijos, tačiau bendriniu atveju geriausia nuotraukas kelti 17 valandą arba 2 valandą nakties (taip žinutė bus pati matomiausia žmonėms, įsijungusiems Instagram ryte). Žinučių skelbimui nematogiu metu naudokite automatinio publikavimo priemones.
6. Vietovės (location) žymėjimas
Vietovė veikia panašiai kaip raktažodžiai – žmonės, naršantys tam tikrą vietovę, matys jūsų nuotrauką ar istoriją, tad visose žinutėse pažymėkite savo vietovę (pavyzdžiui, Lietuva, Lithuania, Vilnius, Kaunas ir kt.).
7. Instagram reklama kitose veiklose
Apie savo Instagram praneškite vartotojams Facebook platformoje, naujienlaiškiais, įrašykite profilio slapyvardį lankstinukuose, vizitinėse ar kitose reklaminėse vietose.
8. Dalyvavimas aktualiose diskusijose
Jeigu žinote, kad jūsų tikslinė auditorija seka tam tikrus profilius, aktyviai reikškitės tokių profilių veikloje. Pavyzdžiui, jeigu plečiatės į tarptautinę rinką, galite komentuoti garsių pasaulio ženklų profilius ar įrašus, susijusius su jums aktualiomis grotažymėmis.
9. Nuomonės formuotojų įtraukimas
Ir tai nereiškia, kad turite imti leisti didžiulius pinigus ir dirbti su influenceriais, turinčiais daugiausiai sekėjų Lietuvoje. Kur kas veiksmingiau yra pasirinkti vadinamuosius mikro nuomonės formuotojus (pavyzdžiui, profilius, kurie turi iki 10 000 sekėjų ir yra nišinės srities atstovai). Kartu su pasirinktu nuomonės formuotoju galite kurti turinį, pirkti arba mainais gauti reklamą ir t.t.
10. Instagram Ads naudojimas
Tinkamai sukurta ir į tikslinę auditoriją nukreipta reklama Instagram kanale gali žaibiškai padidinti sekėjų skaičių. Plačiau apie Instagram reklamą kalbėsime kitame straipsnyje.
Sėkmė neateina per vieną naktį, tad stenkitės, naudokitės šiais patarimais, būkite kantrūs ir ilgainiui subursite didžiulę sekėjų bendruomenę.