Aprašymas
Knygą „Verslo sparnai“ sudaro septyni skyriai. Kiekviename aprašoma, kaip:
1. Atrasti ir patikrinti idėją, aprašyti verslo strategiją. Iš kur semtis idėjų? Kaip patikrinti verslo idėjos poreikį rinkoje ir pelningumą? Kaip aprašyti vieno puslapio verslo strategiją, kad būtų aišku, ką ir kaip ketinu daryti?
2. Sudaryti verslo planą. Verslo planas ypač reikalingas tiems, kurie planuoja ieškoti investuotojų ar kitų verslo finansavimo šaltinių.
3. Įregistruoti verslo formą ir žinoti mokesčius. Kurią verslo formą pasirinkti? Individualią veiklą ar steigti įmonę? Kokie mokesčiai manęs laukia? Ar mano veiklai reikia licencijų?
4. Sukurti patikimą, atpažįstamą verslo įvaizdį. Kaip sukurti profesionalų verslo įvaizdį, neskiriant didelių investicinių lėšų?
5. Sukurti interneto svetainę. Kokią interneto svetainės platformą rinktis? Kas turi būti pateikta svetainėje? Kaip sukurti parduodančią svetainę?
6. Susipažinti su skaitmeninės rinkodaros priemonėmis ir kanalais. Kuriuos reklamos kanalus rinktis jums? Kokie reklamos kanalai duoda didžiausią grąžą? Kaip užsakyti reklamą? Kaip matuoti rezultatus? Kaip sukurti ir administruoti „Facebook“, „Instagram“, „YouTube“ ir kitus socialinių tinklų puslapius?
7. Efektyviai auginti pardavimų apimtis. Ką rašyti reklamoje, kad ji paskatintų klientą pirkti? Kokios yra pardavimus didinančios strategijos? Rasite konkrečių pavyzdžių, kaip viešinti produktų pardavimo ar paslaugų verslą?
Šis pagalbininkas skirtas visiems, kurie svarsto paversti savo mėgstamą veiklą ar idėją pelningu verslu.
Knygoje kiekviena pateikta teorija ar strategija yra papildyta praktiniais pavyzdžiais (žodis „pavyzdžiui“ pavartotas 212 kartų), todėl perskaitytą medžiagą galėsite nedelsiant pritaikyti savo veikloje. O jei kils klausimų, susisiekite su autore asmeniškai!
Knygos autorė – Gitana Ginkevičė, baigusi informacinių technologijų magistro studijas, nuo 2012-ųjų aktyviai praktikuojasi taikydama skaitmeninę rinkodarą. Praktinių skaitmeninės rinkodaros mokymų lektorė konsultuoja smulkius verslininkus, kaip technologijų pagalba galima populiarinti savo verslą ir aktyvinti pardavimus.
Išskirtinis autorės bruožas – aiškiai pateikti informaciją. Dalyvių, kurie mokėsi pas Gitaną, dažniausiai atsiliepimuose pamini žodžius „aiškiai“, „nuoskeliai“, „informatyviai“. Dabar mokymų medžiagą ir dar daugiau Gitana sudėjo į knygą.
Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)
Aš nieko nesuprantu šioje srityje, ar knyga nebus per sunki man?
Autorė atsisakė sudėtingų teorinių terminų. Knyga parašyta paprasta, visiems suprantama kalba. Autorės tikslas – kad kiekvienas skaitantis suprastų, net jei iki šiol nebuvo susidūręs su verslo mokesčių, rinkodaros, teisės sąvokomis. Be to, knygoje gausu pavyzdžių, tad jei nesuprasite pateikto patarimo, galėsite perskaitytį pavyzdį.
Aš tikrai tingiu skaityti 370 puslapių, ką daryti?
Ši knyga – tai ne romanas, kurį reikia perskaityti nuo pradžių iki galo. Tai mokomasis gidas, kurį galite skaityti atskirais skyriais, o kiekviename jų sekti duotus patarimus. Tai ne teorinė, o praktinė knyga, todėl joje yra daug nurodymų, ką spausti, ką įrašyti, ką pakoreguoti ar sukurti. Skaitydami kiekvieną puslapį ir sekdami pateiktus žingsnius, jūs kursite ar tobulinsite savo verslo įvaizdį, interneto svetainę, socialinių tinklų paskyras, reklaminius tekstus ir t.t.
Kur rasti knygą?
Šiandien greičiausias būdas gauti knygą – tai užsisakyti ją internetu, pas mus. Atsiųsime tiesiai į namus Lietuvoje nemokamai. Knyga keliauja į didžiuosius Lietuvos knygynus, netrukus pasidalinsime jų sąrašu.
Ema S. –
Eina sau aš gal pusę metų ieškau sau tinkančios knygos BŪTENT apie tai ką jūs čia surašėte!!!!! Jėga!
Gintautas S. –
Nusipirkau jusu knyga su mintim Išmokti pradėti prekyba kokiais nors daiktais. Bet perskaitės ja kilo visai kita idėja 🙂 pagal mano esama specialybe dabar sugalvojau daryti mokymus.
Vitalija B –
Labai vertinga knyga – išsami, tiksli informacija nuo ko pradėti ir kaip viską daryti: verslo idėjos, dokumentų pildymas, mokesčiai, soc. tinklai ir t.t. Džiaugiuosi įsigijusi, randu daug naudingų dalykų 😇
Laima B. –
Perskaičiau Gitanos naująją knygą “Verslo sparnai – Kaip įkurti ir plėtoti verslą internete”. Gaila, kad neturėjau šios knygos rankose prieš ketverius metus, nes ji man būtų be galo pravertusi išėjus į vaiko priežiūros atostogas 🙂
Knygoje labai aiškiai pateikiama informacija apie savo verslo kūrimą nuo pat pirmųjų žingsnelių ir, kas svarbiausia, kartu pateikiami labai gyvenimiški ir tikroviški pavyzdžiai.
Ačiū, Gitana! 🙂
Janina –
Puiki knyga , su reikalingomis nuorodomis.
Lina Aleksejūtė –
Kai pamačiau knygos reklamą, labai apsidžiaugiau, nes tai yra būtent tai ko man dabar reikia. Aš kuriu papuošalus ir akmens ir noriu susikurti normaliai atrodančia parduotuvę, susikurti socialinius tinklus. Visko tiek daug, nežinojau nuo ko pradėti, todėl ilgą laiką delsiau. Kai atverčiau knygą, supratau, kad atėjo metas veikti! Verčiu puslapis po puslapio ir vykdau knygoj aprašytus veiksmus. Jau turiu logotipą, savo spalvas ir šriftus, jau susikūriau socialinius tinklus ir pradėjau skaityt apie interneto svetaines. Labai džiaugiuosi, kad knyga mano rankose. Niekad neturėjau lėšų samdyti konsultantą, tai konsultantas atėjo pas mane knygos pavidale. Rekomenduoju!!!