Facebook reklama gali neduoti rezultatų arba duoti ne tokių, kokių norėtume, jei nustatant reklamos rodymo parametrus, parenkame netinkamą auditoriją, užrašome neįdomų tekstą ar įkeliame nekokybišką nuotrauką. Kitaip tariant, prastai padaryta reklama gali neatkreipti žmonių dėmesio ir jos biudžetas pasibaigs taip ir neatnešus laukiamo rezultato. Tačiau, jei jūs žinote, KAIP sukurti gerą Facebook reklamą ir viską padarėte tinkamai, bet pastebėjote, jog jos pasiekiamumas mažesnis, nei prieš tai pirktų reklamų, gali būti, kad susidūrėte su viena iš galimų bėdų.
1. Blogai pasirinktas reklamos tikslas
Jei jūsų tikslas yra gauti konversijas (pavyzdžiui, parduoti, gauti žmonių el. pašto adresus ar pan.), tai reklamą reikėtų leisti ne mažiau kaip tris dienas, kad Facebook suspėtų optimizuoti jūsų reklamos rodymo algoritmą. Atitinkamai, reikėtų skirti didesnį biudžetą, bent po 5-10 eurų dienai. Nes 1-2 eurai per dieną nepasieks ženklių rezultatų. Jei nenorite taip ilgai rodyti reklamos ar negalite jai skirti pakankamai lėšų, apsvarstykite galimybę pasirinkti kitą tikslą. Traffic ar Leads Generation taip galėtų pasiekti norimo rezultato.
2. Jūsų tikslinė auditorija labai siaura
Kuo tiksliau aprašote savo klientą, tuo didesnė tikimybė parduoti. Žinome, kad jei reklamą rodome visiems iš eilės, tai daugumai žmonių ji bus paprasčiausiai neaktuali – ir nei paspaus ant jos, nei paskaitys. O jei nurodome, kad rodytų žmonėms, kuriems galbūt ji įdomi – tuomet sulauksime didesnio susidomėjimo ir paspaudimų. Tačiau gali nutikti taip, kad nurodote tiek daug savybių, jog jūsų auditorija tampa ypač siaura. Tai dažnai pasitaiko, jei kuriate Custom auditoriją.
Taip pat, auditorija labai susiaurėja, jei nurodote targetingą ir papildomai parenkate ryšį su jūsų Facebook puslapiu (pavyzdžiui, kad reklamą rodytų tik jūsų fanams).
Kai auditorija labai siaura, reklamos biudžetas išnaudojamas, o ženklių rezultatų nematyti.
Sužinokite, kaip ir kokį reklamos tikslą parinkti bei kaip nustatyti tikslinę auditoriją, kuriai būtų įdomios mūsų reklamos.
Daugiau apie efektyvią Facebook reklamą
3. Nustatėte per žemą įkainį už vieną rezultatą
Facebook pats nusprendžia, kiek pinigų skirti už vieno tikslo įvykdymą (pavyzdžiui, už nuorodos paspaudimą). Tačiau galima su tuo nesutikti ir patiems įvesti, kiek pinigų maksimaliai jūs galite skirti. Aš visuomet rekomenduoju nežaisti su šiuo nustatymu, jei neturite pakankamai patirties. Geriau palikti automatinį skaičiavimą. Visgi, jei nusprendėte šį nustatymą išbandyti, būtent tai gali būti žemo reklamos pasiekiamumo priežastis – tiesiog nustatėte per mažą įkainį ir jūsų reklama nėra rodoma arba rodoma labai ribotai.
4. Per daug teksto ant nuotraukos
Tekstas ant nuotraukos traukia dėmesį. Jei nuotrauką dedate kaip organinį įrašą, galite rašyti tiek teksto, kiek norisi. Tačiau jeigu ją naudosite reklamai, teksto turi būti ne daugiau kaip 20 proc. nuotraukos ploto. Vaizdo įraše teksto gali būti daug, tačiau Facebook tikrina tik piktogramą (thumbnail), todėl atkreipkite dėmesį, ar joje nėra daugiau nei 20 proc. teksto.
Jei viršysite šį procentą, jūsų reklama bus rodoma mažesnei daliai žmonių. O jei teksto prirašysite ypač daug, reklama gali būti iš vis nerodoma.
Kuriant reklamą, Facebook jus informuos, jei aptiks per daug teksto. Visgi, maketuodami paveikslėlį, ar neišlipate iš leidžiamo teksto ribų galite pasitikrinti naudodamiesi Facebook Text Overlay įrankiu.
5. Jūsų reklama gauna neigiamų atsiliepimų
Jei žmogus paslėpia jūsų reklamą (paspaudžia „hide post“), Facebook tai traktuoja kaip neigiamą atsiliepimą. Beveik visada kažkas tą padaro, tačiau jei jūsų reklama sulaukia ypač daug neigiamų atsiliepimų, reikėtų sustabdyti jos rodymą ir daugiau nebetęsti.
Patikrinti, kiek neigiamų atsiliepimų esate gavę galite per Facebook Ads Manager pridėję papildomą stulpelį „Negative Feedback“.
Išmokite kurti pelningas Facebook reklamas.
Noriu išmokti kurti pelningas Facebook reklamas
6. Blogai parinkta data ataskaitų peržiūros lange
Kaip sekasi vykdomai ar jau įvykdytai jūsų reklamai, galite stebėti per Facebook Ads Manager. Atkreipkite dėmesį, kad čia yra datos pasirinkimo laukelis. Peržiūrėdami ataskaitas, būtinai parinkite tinkamą datą. Jei norite patikrinti vakarykščius reklamos rezultatus – parinkite atitinkamą dieną, o jei norite peržiūrėti viso reklamos rodymo laikotarpio rezultatus, parinkite „Lifetime“ ar visą konkretų reklamos rodymo laiką, pavyzdžiui, nuo birželio 1 iki 4 d.
Jei automatiškai bus parinktas kitas laikas, arba jūs suklysite nurodydami datą, rezultatai bus rodomi nepilni ir gali sudaryti iliuziją, kad pasiekiamumas itin mažas.
7. Viršijote reklamai skirtų pinigų sumos limitą
Gali būti, kad kažkada nurodėte reklamoms skiriamos pinigų sumos limitą. Jį pasiekus, reklamos rodymas yra stabdomas tol, kol šis limitas yra padidinamas arba apmokama sąskaita. Tai puiki apsauga nuo neapdairumo, kai sukuriate reklamą ir paleidžiate ją be pabaigos. Pinigai nuskaičiuojami, o jūs apie tai pamiršę. Todėl nustatyti limitą yra puiki papildoma apsauga mums patiems. Peržiūrėti ir padidinti limitą galite reklamų valdymo paskyroje (Manage Ads) spustelėję mygtuką Settings ir parinkę Payment Settings.
TAIP PAT SKAITYKITE: Svarbiausi Facebook nustatymai verslui
Ar tikrai pasiekiamumas yra svarbiausias?
Visuomet fokusuokitės ties savo tikslu:
- jei jūsų tikslas yra atvesti lankytojus į svetainę, matuokite, kiek žmonių paspaudė nuorodą;
- jei jūsų tikslas yra gauti reakcijų – matuokite, kiek žmonių sureagavo ir pan.
Dėl to ir yra skirtingi reklamos tikslai, nes Facebook pritaiko savo algoritmus pagal pasirinktą tikslą. Jei jūsų tikslas ir yra – pasiekti kuo daugiau žmonių – tuomet rinkitės tikslą Reach, bei matuokite, kiek jų pamatė jūsų skelbimą. Ši reklama yra pigiausia.
Norite išmokti daugiau?
Jei jums šie patarimai kelia klausimą „kaip visa tai padaryti?“, kviečiu į Facebook reklamos mokymus, kurie vyksta internetu. Juose žingsnis-po-žingsnio sužinosite svarbius dalykus, kuriuos būtina mokėti perkant reklamą ir gebėsite ją sukurti maksimaliai efektyvią. Nešvaistykite savo pinigų veltui, kurkite pelną nešančias Facebook reklamas.