Facebook platforma naudojamės kiekvieną dieną tiek asmeniniams, tiek verslo reikalams. Viską darome tiesiog automatiškai, be jokių trukdžių. Tad nenuostabu, kad iškilus problemai dauguma mūsų net nežino, kur kreiptis ir kaip veikia Facebook pagalba. Įvairūs sklandantys mitai, neva Facebook darbuotojų pasiekti neįmanoma, dar labiau apsunkina situaciją. Tad ką iš tiesų daryti, kai norime sulaukti Facebook pagalbos tam tikru klausimu?
Facebook pagalbą galite gauti keliais skirtingais būdais, pavyzdžiui:
- Per Facebook asmeninę paskyrą (Report a Problem).
- Per Facebook pagalbos centrą (Help Centre / Ads Help Centre).
- Per Facebook pagalbos bendruomenę (Help Community).
- Tiesiogiai inicijuodami pokalbį su Facebook darbuotojais (Chat).
Atkreipiame dėmesį, kad visa komunikacija su Facebook kompanija vyksta anglų kalba.
Facebook pagalba per asmeninę anketą (Report a problem)
Jeigu turite paprastą, lengvai išsprendžiamą klausimą arba kažkas netinkamai veikia jūsų Facebook anketoje, apie tai pranešti Facebook komandai galite keliais mygtukų paspaudimais. Mini instrukciją pateikiame angliškam Facebook meniu.
Žingsniai:
- Prisijunkite prie savo Facebook anketos.
- Viršuje esančioje įrankių juostoje spustelkite klaustuko mygtuką ir išsiskleidusiame meniu pasirinkite „Report a problem“.
- Iššokusiame dialogo lange matysite tris galimas pranešimo kategorijas:
- „Payment Issue“ – viskas, kas susiję su finansiniais Facebook aspektais, pavyzdžiui, reklamos, labdaros ir kt.
- „Something isn‘t working“ – jeigu turite sunkumų su kažkuria Facebook funkcija, apie jos neveikimą galite pranešti čia.
- „Abusive content“ – tiems, kurie nori pranešti apie netinkamą, žalingą turinį Facebook platformoje.
Toliau sekite nurodymus pagal instrukcijas, kurias jums pateiks pats Facebook. Kai kur reikės pateikti įrodančias nuotraukas (pavyzdžiui, pateikti ekrano nuotrauką su neveikiančia funkcija), kai kur atsakyti į pateiktus klausimus.
Facebook pagalba per pagalbos centrą (Help center)
Klausimai apie asmeninę paskyrą
Dar vienas būdas gauti atsakymus į rūpimus klausimus apie asmeninę paskyrą yra pagalbos centras. Kadangi Facebook platforma naudojasi milijonai žmonių, yra šimtaprocentinė tikimybė, kad kažkas pasaulyje jau susidūrė su tokia pačia problema, kokią sprendžiate jūs.
Žingsniai:
- Prisijunkite prie savo Facebook anketos.
- Viršuje esančioje įrankių juostoje spustelkite klaustuko mygtuką ir išsiskleidusiame meniu pasirinkite „Help center“.
- Šiame puslapyje Facebook komanda yra sudėjusi svarbiausius, dažniausiai pasikartojančius klausimus, su kuriais susiduria platformos vartotojai. Atsirinkite jums tinkamiausią kategoriją, suraskite rūpimą klausimą ir atsakymą.
Visas savo užklausas, kurias pateiksite Facebook komandai, galite matyti paspaudę „Support Inbox“ mygtuką.
Klausimai apie verslo paskyrą
Jeigu ieškote atsakymų į klausimus, kurie susiję su Facebook verslo puslapiais ar reklamomis, atsakymo į savo klausimą ieškokite šiame puslapyje: https://www.facebook.com/business/help/. Čia apžvelgiami Facebook verslo puslapių pagrindai, taip pat atsakoma į populiariausius klausimus apie apmokėjimus, reklamų kūrimą, puslapių optimizavimą ir valdymą.
Kreipkitės į pagalbos bendruomenę (Help Community)
Galiausiai, problemą išspręsti galima ne tik su pačios Facebook kompanijos pagalba. Kartais tam puikiai tinka ir Facebook vartotojai. Juos pasiekti ir turimą problemą aptarti galite pagalbos bendruomenės puslapyje: https://facebook.com/help/community/.
Vėlgi, šiame puslapyje visa komunikacija yra anglų kalba. Galite rasti neseniai užduotus klausimus, taip pat skiltyje „Unanswered“ rasite dar neatsakytus klausimus, tad pasinaudodami savo žiniomis ir patirtimi galite padėti kitiems vartotojams. Savo klausimą užduoti galite paspaudę mygtuką „Ask a Question“. Pasirinkite kategoriją, subkategoriją ir anglų kalba įrašykite savo klausimą.
Inicijuokite pokalbį su Facebook specialistais (Chat)
Jei įvairiuose pagalbos puslapiuose ir forumuose neradote atsakymo į savo problemą, bandykite inicijuoti pokalbį su Facebook darbuotojais. Puslapyje https://www.facebook.com/business/help/ spustelkite mygtuką „Get started“.
Atsidarys dialogo langas, kuriame:
- Pasirinkite problemos kategoriją.
- Spustelkite ant vieno iš dažniausiai užduodamų klausimų ir akimirksniu gaukite tekstinį atsakymą ARBA inicijuokite pokalbio pradžią spusteldami mygtuką „Chat with a representative“. Šalia šio mygtuko būna užrašas su apytiksliu laiku, kiek reikės laukti, kol Facebook darbuotojai jums atsakys. Kartais tenka laukti 5 minutes, kartais 15, o kartais apskritai būna parašyta, kad šiuo metu susisiekti neįmanoma. Tokiu atveju bandykite laimę kitą kartą. Bendravimas vykdomas anglų kalba. Jums gali tekti užpildyti formą ir laukti.
Facebook pagalba elektroniniu paštu ar telefonu?
Daugelis iš mūsų su įmonių atstovais esame įpratę bendrauti elektroniniu paštu ar mobiliuoju telefonu, deja, su Facebook kompanija tokiu būdu susisiekti nepavyks. Internete yra paviešinti keli neoficialūs mobiliojo telefono numeriai ir elektroninio pašto adresai, tačiau bandžiusiųjų susisiekti patirtis rodo, kad tokios pastangos yra bevaisės. Jeigu atsakymo ir sulauksite, tai tik po labai ilgo laiko, o tai dažnu atveju netenkina, nes sprendimo reikia čia ir dabar.