• Skip to main content
  • Skip to footer

Verslo sparnai

Verslo kūrimo ir auginimo gidas

  • Apie
  • Mokymai
  • Knyga
  • Straipsniai
  • Kontaktai
  • Mokiniams
Facebook parduotuvė: kaip sukurti?

Facebook parduotuvė: kaip sukurti?

Parengta: 2019-06-27

Share31
Share

Facebook parduotuvė – tai vieta, kur galite patogiai sudėti savo prekes bei jų aprašymus, paskelbti kainas ir pasirinkti rodyti vieną iš dviejų mygtukų:

  • siųsti žinutę – tai reiškia, kad susidoėmjęs klientas spustels mygtuką ir iškart galės jums rašyti su rūpimu klausimu ar teirautis, kaip nusipirkti.
  • pirkti svetainėje – tai reiškia, kad susidomėjęs klientas spustels mygtuką ir atsivers jūsų interneto svetainės puslapis su tos platesniu pasirinktos prekės aprašymu ir galimybe pirkti internetu.

Facebook parduotuvė tarp meniu punktų

Pirmiausia Facebook verslo puslapio meniu turi atsirasti punktas Shop (Parduotuvė). Jei jo nėra – įdėkime.

Settings (Nustatymai) > Edit Page (Redaguoti puslapį) > Pačioje apačioje Add a Tab (Pridėti meniu) > Add Shop (Pridėti parduotuvę).

Facebook parduotuvė
Facebook parduotuvė

Facebook parduotuvės konfigūracija

Kai jau turime atitinkamą meniu, sukonfigūruokime parduotuvę ir paruoškime prekių įkėlimui. Pagrindiniame lange spustelkite meniu Shop (Parduotuvė).

  1. Pirmą kartą atsidarius parduotuvę, jūsų paprašys uždėti varnelę ir sutikti su naudojimo sąlygomis.
  2. Kitame žingsnyje reikia parinkti mygtuko tipą: siųsti žinutę ar nukreipti į interneto svetainę.

    Kaip sukonfigūruoti Facebook parduotuvę
    Kaip sukonfigūruoti Facebook parduotuvę
  3. Trečiame žingsnyje parinkite atsiskaitymo valiutą, pavyzdžiui, eurai. Išsaugome nustatymus.
  4. Įkelkite išsamų parduotuvės aprašymą. Čia galite parašyti pristatymo greitį, siuntos kainas, grąžinimo sąlygas, kontaktus ir pan. Tuomet kurkite pirmojo produkto aprašymą, spustelėję mygtuką Add Product (Pridėti produktą).

    Facebook el. parduotuvė
    Facebook el. parduotuvė

Mokymai internetu: Facebook reklamos pagrindai. Išmokite kurti pelną nešančias reklamas. Skaityti daugiau.

Reikalavimai prekės aprašymui

Facebook parduotuvė suteikia galimybę įkelti:

  • prekės nuotraukas arba vaizdo įrašą. Nuotraukos turi būti kvadratinės, ne mažesnės nei 1024×1024 px dydžio. Jei kelsite horizontalią nuotrauką, Facebook nukirps jos kraštus. Nepatartina nuotraukoje rašyti tekstą, nuolaidų kodą, demonstruoti vandens ženklus ar pan.
  • Prekės pavadinimą iki 80 simbolių.
  • Kainą. Prie kainos rašykite valiutos ženklelį arba žodį „eurai“.
  • Nurodyti išpardavimo kainą. Galima pažymėti, jog šiuo metu vykdoma nuolaida ir nurodyti žemesnę akcijos kainą.
  • Aprašymą. Aprašyme naudokite bullets (burbuliukus), kad tekstas būtų lengviau įskaitomas. Nepatartina rašyti nuorodų, kontaktinės informacijos, rašyti tekstą vien didžiosiomis raidėmis. Kad rašyti jums būtų patogiau, pasididinkite teksto langelį tempdami dešinį apatinį kraštą žemyn – taip teksto laukas padidės.
  • Nuorodą, kur yra platenis prekės aprašymas.
  • Pasidalinti prekės aprašymu puslapyje. Pažymėkite šį laukelį, jei norite, kad prekė būtų paskelbta kaip įrašas jūsų naujienų sraute.
  • Padaryti prekę (ne)matoma. Jei prekės aprašymas dar nebaigtas, galite jam suteikti Unpublished (nematomas) statusą.

Jei prekės aprašymas baigtas, išsaugokite jį.

Prekių įkėlimas į Facebook parduotuvę
Prekių įkėlimas į Facebook parduotuvę

Facebook algoritmai peržiūrės prekės aprašymą ir jį patvirtins arba atmes. Jei prekė atmesta, matysite aiškų pranešimą. Dažniausiai ji būna atmetama, jei pažeidžiate naudojimosi sąlygas. Jos aprašytos štai čia. Jei jūsų prekę atmetė, greičiau ir patogiau yra sukurti naują aprašymą bei nekartoti padarytų klaidų.

Facebook parduotuvės prekių patvirtinimas
Facebook parduotuvės prekių patvirtinimas

Prekės pašalinimas

Norėdami ištrinti prekę, spustelkite mygtuką Edit (Redaguoti) ties ja ir atsivėrusio lango apačioje kairėje matysite pilką užrašą Delete product (Ištrinti produktą).

Facebook prekių kolekcijų kūrimas

Jei turite daug prekių, galite jas kategorizuoti, sukurdami kolekcijas. Pavyzdžiui, jei parduodate drabužius, galite kurti kolekcijas: suknelės, megztiniai, kelnės, batai. Arba kurti tikras kolekcijas: Vasaros ’18 kolekcija, Žiemos ’19 kolekcija ir pan. Jei parduotuvėje yra daug įvairių prekių, žmogui sunku rasti tai, ko ieško. Todėl kolekcijų kūrimas gali padėti parduoti daugiau.

  1. Atidarykite meniu Shop (Parduotuvė) ir apačioje spustelkite mėlyną mygtuką Add Collection (Pridėti kolekciją) ARBA spustelkite meniu viršuje Publishing Tools (Publikavimo įrankiai) > Collections (Kolekcijos).
  2. Spauskite mygtuką Add Collection (Pridėti kolekciją).

    Kolekcijos Facebook parduotuvėje kūrimas
    Kolekcijos Facebook parduotuvėje kūrimas
  3. Atsidariusiame lange įrašykite kolekcijos pavadinimą, spauskite mygtuką Add product (Pridėti produktą), pažymėkite šiai kolekcijai priskiriamas prekes (jos turi būti iš anksto įkeltos į Facebook parduotuvę), spauskite mygtuką Add (Pridėti) ir sugrįžus į pradinį kolekcijų kūrimo langą, spauskite mygtuką Save (Saugoti).

    Facebook parduotuvės kolekcijos kūrimas
    Facebook parduotuvės kolekcijos kūrimas

Nuo šiol klientai jūsų parduotuvėje matys sukategorizuotas prekes. Jūs galite redaguoti kolekciją, pridėti naujų prekių ar pasidalinti ją su facebook naudotojais.

Facebook parduotuvės kolekcijos peržiūra
Facebook parduotuvės kolekcijos peržiūra

Kaip reklamuoti Facebook parduotuvę?

Išmokite dirbti su Facebook reklama ir populiarinkite savo Facebook parduotuvės prekes. Net 4 ak. valandų mokymai jau laukia jūsų. Jie vyksta internetu, galite prisijungti ir mokytis savo tempu, darbingiausiu laiku, mėgstamiausioje vietoje, tiesiog nuo dabar. Skaitykite plačiau apie nuotolinius mokymus „Facebook reklamos pagrindai“.

Share31
Share

Tema: FacebookŽyma: Facebook parduotuvė

Apie Gitana Ginkevičė

Lektorė , skaitmeninės rinkodaros inžinierė, interneto svetainių programuotoja, verslo kūrimo ir auginimo gido „Verslo sparnai“ įkūrėja. Specializuojasi WordPress, SEO ir socialinių tinklų rinkodaros srityse.

Footer CTA

Jūsų „Facebook“ puslapio auditas

Atsisiųskite nemokamą e. knygelę ir pagal joje aprašytus žingsnius patikrinkite:
jūsų „Facebook“ puslapis reprezentuoja jūsų verslą ar gadina įvaizdį?

Facebook puslapio auditas
Atsisiųsti

Ačiū, nenoriu. Skaityti straipsnius
  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube

© 2022 „Verslo sparnai“ · Pirkimo taisyklės · Privatumo politika · Straipsniai