Facebook naudotojai skundžiasi, jog šis socialinis tinklas drąstiškai sumažino tiek organinį, tiek mokamą įrašų pasiekiamumą. Tai tiesa, tačiau yra ir tokių puslapių, kurie teigia, jog jų Facebook pasiekiamumas netgi padidėjo. Kaip yra pas jus?
Facebook pasiekiamumas jūsų statistikoje
Prisijunkite prie savo Facebook verslo puslapio ir sekite žemiau aprašytus bei paveikslėlyje parodytus žingsnius:
- Facebook verslo puslapio viršuje esančiame meniu spustelkite Insights (Įžvalgos).
- Atsidariusio lango kairėje pasirinkite meniu Reach (Pasiekiamumas).
- Datos parinkimo laukeliuose nurodykite paskutinių metų ar pusmečio rėžius, pavyzdžiui, nuo 2017 metų birželio 1 dienos iki 2018 metų birželio 1 dienos.
- Post Reach (Įrašų pasiekiamumo) srityje pažymėkite Organic (Organinis).
- Grafike matote nurodyto laikotarpio organinio pasiekiamumo vidurkį ir praeito laikotarpio vidurkį.
Paveikslėlyje (žemiau) parodytame pavyzdyje matyti, kad ankstesnio laikotarpio įrašų vidutinis pasiekiamumas buvo 5743 žmonės, o šiemet – 4774 žmonės. Žinoma, reikia įvertinti, ar komunikacija buvo vykdoma taip pat aktyviai, kaip ir pernai. Jei dirbate panašiai, tuomet atsakymas į klausimą „Ar jūsų Facebook pasiekiamumas sumažėjo“ – turėtų būti tikslus – taip, sumažėjo, net 1000-čiu žmonių.
O kaip su mokamos Facebook reklamos pasiekiamumu?
Ketvirtame žingsnyje nuimkite varnelę nuo Organic (Organinis) ir uždėkite ant Paid (Mokamas). Ar mokamos reklamos Facebook pasiekiamumas taip pat sumažėjo?