• Skip to main content
  • Skip to footer

Verslo sparnai

Verslo kūrimo ir auginimo gidas

  • Apie
  • Mokymai
  • Knyga
  • Straipsniai
  • Kontaktai
  • Mokiniams
Kokios Facebook nuotraukos tinka įrašui ar reklamai?

Kokios Facebook nuotraukos tinka įrašui ar reklamai?

Parengta: 2019-06-27

Share8
Share

Facebook nuotraukos – yra pirmas dalykas, ką pastebime naršydami platformoje. Mes mėgstame nuotraukas, o ypač kai jose yra mūsų pažįstami žmonės. Tyrimai rodo, kad nuotraukos su žmonėmis sulaukia apie 30 proc. daugiau dėmesio, nei tos, kuriose yra vaizduojami tik daiktai. Tačiau dažnai juk parduodame ne žmones, o daiktus, tad kaipgi juos pateikti rinkai, kad būtume pamatyti?

1. Aukštos rezoliucijos nuotraukos

Aukšta rezoliucija reiškia, kad objektai nuotraukoje yra ryškūs, t. y. jie nėra susilieję, išplaukę, per tamsūs ar per šviesūs, o nuotraukos dydis toks, kad Facebook platformoje ji nėra ištempiama ar nukerpama. Štai keletas pavyzdžių, kurie padės jums suprasti, kas yra gera nuotrauka, o kas yra netinkama publikavimui fotografija.

Aukštos rezoliucijos Facebook nuotraukos: objektai ryškūs
Žemos rezoliucijos nuotrauka: objektai susilieję
Geros Facebook nuotraukos: objektai nuotraukoje ryškūs, pakankamai apšviesti
Bloga nuotrauka: moters veidas per tamsus, neapšviestas

Netinkamos fotografijos labai stipriai kenkia jūsų įvaizdžiui, jums gali tapti sunku parduoti. Jei patys neturite galimybės padaryti gerų nuotraukų, pasinaudokite nemokamomis profesionaliomis fotografijomis.

Geriausia, jei į Facebook (tinka ir Instagram) naujienų srautą kelsite kvadratines nuotraukas, ne mažesnes kaip 1080×1080 px dydžio. Nors aš rekomenduočiau naudoti 2160×2160 px dydžio fotografijas, taip užtikrinsite, kad nuotrauka bus rodoma ypač ryškiai įvairios raiškos ekranuose.

2. Vienas objektas nuotraukoje

Žmonių dėmesį patraukia nuotraukos, kuriose yra vienas pagrindinis objektas, o ne daug detalių. O tas objektas turi iškart simbolizuoti, ką jūs norite pasakyti. Jei norite pranešti apie naują drabužių kolekciją, reklamuokite nuotrauką, kurioje aiškiai matyti keletas kolekcijų modelių. Aš iškart susidarysiu įspūdį, ar ši kolekcija man patraukli, ar ne. Jei patraukli, vadinasi aš norėsiu pamatyti daugiau. Tuomet jūs rodykite kiekvieną modelį vienspalviame arba „ramiame“ fone. Taip išryškinsite rūbą, o ne gražius, tarkime, palmių vaizdus ir jachtas.

Jei norite reklamuoti kirpyklą, parodykite moterį su vešliais plaukais ir žirklėmis, o aplinkui vėlgi – neutralus fonas.

Jei norite reklamuoti šunų maistą, tai ir rodykite jį, o ne lakstančius šuniukus. Štai keletas pavyzdžių:

Bloga nuotrauka. Žavi, gerą emociją skleidžianti nuotrauka. Tačiau ji nesako „čia parduodame šunų maistą“. Tad aš galiu tiesiog „praskrolinti“ ir tiek
Gera nuotrauka. Nuotrauka sako „šunų maistas“. Jei esu interesantė, tikrai pasižiūrėsiu, kas ir kaip
Gera nuotrauka. Ką sako nuotrauka? Tortas. Kepa tortus, parduoda tortus, bet kokiu atveju, bus tortas
Bloga nuotrauka. Ką sako nuotrauka? Kalėdos? Giminių suvažiavimas? Stalo puošimas? Mityba? Desertai?

Pastaroji torto nuotrauka yra gana gera, tačiau ji kelia klausimų, o ne simbolizuoja, jog čia galite nusipirkti tortą. Reklamai verčiau naudokite minimalistines fotografijas.

Mokymai internetu: Facebook reklamos pagrindai. Išmokite kurti pelną nešančias reklamas. Skaityti daugiau.

3. Kontrastingos spalvos

Kartais nuotraukos būna labai gražios, tačiau jos paskęsta bendrame naujienų sraute. Ryškios, šaukiančios, kontrastingos spalvos gali padėti būti pastebėtam. Štai pavyzdžiai:

Bloga nuotrauka. Tarkime, kad jūs parduodate lagaminus. Ši nuotrauka rodo lagaminą, tačiau įprastas jos fonas gali ją paskandinti naujienų sraute
Gera nuotrauka. Ši nuotrauka turi ypač ryškų foną, kuris išsiskiria naujienų sraute. Ir, žinoma, klausimų nekyla – jūs reklamuojate lagaminą.
Gera nuotrauka. Jei kalbate apie šunis, ši minimalistinė nuotrauka su ryškiu fonu tikrai patrauks susidomėjusių žmonių akį

Bandykite įvairias nuotraukas

Testuoti, testuoti ir dar kartą testuoti. Šie patarimai yra rekomendaciniai, tačiau tai nereiškia, kad dabar jūs turėtumėte kelti tik tokias nuotraukas. Jūs turite aiškiai išmatuoti, ko reikia jūsų auditorijai. Kelkite įrašus su įvairiomis fotografijomis ir stebėkite, kurių pasiekiamumas ar engagement didesnis.

Share8
Share

Tema: FacebookŽyma: Media

Apie Gitana Ginkevičė

Lektorė , skaitmeninės rinkodaros inžinierė, interneto svetainių programuotoja, verslo kūrimo ir auginimo gido „Verslo sparnai“ įkūrėja. Specializuojasi WordPress, SEO ir socialinių tinklų rinkodaros srityse.

Footer CTA

Jūsų „Facebook“ puslapio auditas

Atsisiųskite nemokamą e. knygelę ir pagal joje aprašytus žingsnius patikrinkite:
jūsų „Facebook“ puslapis reprezentuoja jūsų verslą ar gadina įvaizdį?

Facebook puslapio auditas
Atsisiųsti

Ačiū, nenoriu. Skaityti straipsnius
  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube

© 2022 „Verslo sparnai“ · Pirkimo taisyklės · Privatumo politika · Straipsniai