Facebook nuotraukos – yra pirmas dalykas, ką pastebime naršydami platformoje. Mes mėgstame nuotraukas, o ypač kai jose yra mūsų pažįstami žmonės. Tyrimai rodo, kad nuotraukos su žmonėmis sulaukia apie 30 proc. daugiau dėmesio, nei tos, kuriose yra vaizduojami tik daiktai. Tačiau dažnai juk parduodame ne žmones, o daiktus, tad kaipgi juos pateikti rinkai, kad būtume pamatyti?
1. Aukštos rezoliucijos nuotraukos
Aukšta rezoliucija reiškia, kad objektai nuotraukoje yra ryškūs, t. y. jie nėra susilieję, išplaukę, per tamsūs ar per šviesūs, o nuotraukos dydis toks, kad Facebook platformoje ji nėra ištempiama ar nukerpama. Štai keletas pavyzdžių, kurie padės jums suprasti, kas yra gera nuotrauka, o kas yra netinkama publikavimui fotografija.
Netinkamos fotografijos labai stipriai kenkia jūsų įvaizdžiui, jums gali tapti sunku parduoti. Jei patys neturite galimybės padaryti gerų nuotraukų, pasinaudokite nemokamomis profesionaliomis fotografijomis.
Geriausia, jei į Facebook (tinka ir Instagram) naujienų srautą kelsite kvadratines nuotraukas, ne mažesnes kaip 1080×1080 px dydžio. Nors aš rekomenduočiau naudoti 2160×2160 px dydžio fotografijas, taip užtikrinsite, kad nuotrauka bus rodoma ypač ryškiai įvairios raiškos ekranuose.
2. Vienas objektas nuotraukoje
Žmonių dėmesį patraukia nuotraukos, kuriose yra vienas pagrindinis objektas, o ne daug detalių. O tas objektas turi iškart simbolizuoti, ką jūs norite pasakyti. Jei norite pranešti apie naują drabužių kolekciją, reklamuokite nuotrauką, kurioje aiškiai matyti keletas kolekcijų modelių. Aš iškart susidarysiu įspūdį, ar ši kolekcija man patraukli, ar ne. Jei patraukli, vadinasi aš norėsiu pamatyti daugiau. Tuomet jūs rodykite kiekvieną modelį vienspalviame arba „ramiame“ fone. Taip išryškinsite rūbą, o ne gražius, tarkime, palmių vaizdus ir jachtas.
Jei norite reklamuoti kirpyklą, parodykite moterį su vešliais plaukais ir žirklėmis, o aplinkui vėlgi – neutralus fonas.
Jei norite reklamuoti šunų maistą, tai ir rodykite jį, o ne lakstančius šuniukus. Štai keletas pavyzdžių:
Pastaroji torto nuotrauka yra gana gera, tačiau ji kelia klausimų, o ne simbolizuoja, jog čia galite nusipirkti tortą. Reklamai verčiau naudokite minimalistines fotografijas.
3. Kontrastingos spalvos
Kartais nuotraukos būna labai gražios, tačiau jos paskęsta bendrame naujienų sraute. Ryškios, šaukiančios, kontrastingos spalvos gali padėti būti pastebėtam. Štai pavyzdžiai:
Bandykite įvairias nuotraukas
Testuoti, testuoti ir dar kartą testuoti. Šie patarimai yra rekomendaciniai, tačiau tai nereiškia, kad dabar jūs turėtumėte kelti tik tokias nuotraukas. Jūs turite aiškiai išmatuoti, ko reikia jūsų auditorijai. Kelkite įrašus su įvairiomis fotografijomis ir stebėkite, kurių pasiekiamumas ar engagement didesnis.