Kiekvienas verslas turi pateikti kontaktus savo interneto svetainėje, jei potencialiam klientui kiltų klausimų. Dažniausiai klientai skambina arba rašo laišką. Šiais laikais visame kame svarbiausia yra GREITIS. Greitai pristatyti prekę, greitai atsiųsti informaciją, greitai atsakyti į klausimą. Kol suvaikšto laiškas, kol jūs atsakote, kol klientas jį gauna – žiūrėk jau jis ir apsipirko kitur. Mes daugybę dalykų pražiūrime, nesukuriame, nes neturime tam galimybių ar žinių. Bet vieną dalyką galime padaryti – tai įdiegti operatyvią susirašinėjimo programėlę Messenger Chat svetainėje.
Kodėl Messenger Chat svetainėje yra naudingas?
Messenger Live Chat yra viena dažniausiai naudojamų susirašinėjimų programėlių Lietuvoje. Kai lankytojas jūsų svetainėje parašo jums žinutę, jūs nedelsiant gaunate ją į savo verslo puslapį. Jei atsakote jau klientui išėjus iš jūsų interneto svetainės, klientas atsakymą gauna savo Messenger programėlės lange. Vadinasi, jūs niekaip neprarasite kliento. Lyginant su įprastomis pokalbių programėlėmis, jei klientas palieka puslapį, atsakymas būna siunčiamas į el. paštą (kai kuriais atvejais), tačiau susiduriama su problemomis:
- klientas gali suteikti klaidingą el. pašto adresą,
- jūsų atsakymas gali nukeliauti į šiukšlių (spam) dėžutę,
- klientas gali nepatikrinti pašto dėžutės ar patikrinti per vėlai, kai jau apsiperka kitur.
Rekomenduočiau įsidiegti Messenger Chat svetainėje, tačiau taip pat palikti tradicinį būdą kontaktuoti su jumis: skambinti telefonu ar rašyti laišką. Tie, kurie nesinaudoja Facebook sistema, turės alternatyvų pasirinkimą.
Kaip įdiegti Messenger Chat svetainėje?
Atverskite savo svetainę ir peržiūrėkite, kaip veikia Messenger pokalbių programėlė.